Hinnat

Hinnat toimintakaudelle 2023-2024

Alla olevien hintojen lisäksi laskutetaan seuran jäsenmaksu 20 €.  Jäsenmaksu laskutetaan ensimmäisessä maksuerässä.

Harrasteryhmät alkavat viikolla 36 ja valmennusryhmät viikolla 31-33. Kausi päättyy harrasteryhmillä kevätnäytökseen. Valmennusryhmät jatkavat kesäkuun puolelle.

Kaikista maksuista sisaralennus 10€ (Sisaralennuksen saa silloin kun henkilön alikäyttäjistä useampi kuin yksi alikäyttäjä ilmoittautuu kaudelle. Alennus annetaan alikäyttäjän kausi-ilmoittautumisen yhteydessä.)

Harrasteryhmien maksut on mahdollista maksaa yhdessä tai kahdessa erässä (syksy ja kevät erikseen).

Valmennusryhmien elo/syys-touko valmennuskauden maksut voi maksaa yhdessä tai kahdessa erässä, tai kuukausittain (10 erää). Kesäkauden maksut lasketaan erikseen.

Jumppamaksuihin sisältyy Sporttiturvavakuutus.

Maksuehdot

HARRASTERYHMÄT

SyksyKevätHarjoituskerrat / vkoHarjoituskerran kestoHarjoitustunteja / kausi
Voimistelun esivalmennus
Turkoosi 2019-2020
70 €70 €145 min22,5 h
Voimistelukoulu
Malakiitti 2017-2018
105 €105 €245 min45 h
Voimistelukoulu
Granaatti 2014-2016
115 €115 €21 h60 h
Rytmisen voimistelun harrasteryhmä 85 €85 €11 h30 h

VALMENNUSRYHMÄT

Valmennusryhmien hinnat sisältävät lajivalmennuksen ja salivuokran. Urheilutalon käyttömaksun maksaa jokainen itse.Lisäksi kauden aikana laskutetaan Suomen Voimisteluliitton kilpailulisenssi sekä leiri- ja kilpailumatkoilta aiheutuneet kulut, kilpailujen osallistumismaksut ja osuus tuomarikuluista.

Valmennusryhmissä maksuhyvityksen voi saada, kun kokonainen harjoitus jätetään pois kauden ajaksi. Ilmoitus kauden alussa sähköpostilla:imatran.voimistelijat@gmail.com.

Lisätiedot: imatran.voimistelijat@gmail.com